Tema: Re: S Korejos neisgasdino
Autorius: Lavonas
Data: 2017-09-22 12:07:58
Esme tame, kad shitas zmogzudys tikrai prisikalbes. Trumpas, mano manymu,
gali sau leisti shneketi ka tik nori, nes pas ji uznugaris nesveikai
stiprus. O shitas durnelis, ka jis turi? Kazkokias nesveikas ambicijas?
Sules ji, kai tik prades labjau kruteti ir baigsis visa shita nesamone.
Bliad 21 amzius, o jis kankina visa tauta. Kur kiti ziuri?

"Gintas"  wrote in message news:oq2h41$pae$1@trimpas.omnitel.net...

„Aš tikrai ir būtinai sutramdysiu tą pamišusį kvailį iš JAV ugnimi“, – sakė
Kim Jong Unas per vieną iš retų tiesioginių pasisakymų, perduotų valstybinės
Šiaurės Korėjos naujienų agentūros KCNA.

Skaitykite daugiau:
https://www.delfi.lt/news/daily/world/siaures-korejos-lyderis-d-trumpa-isvadino-pamisusiu-kvailiu-ir-pazadejo-sutramdyti-ugnimi.d?id=75835425