Tema: Re: demaskuojame: sovietmeciu nieko nebuvo parduose
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-08-31 17:35:47
Ir "Šilutės" virtuvinis komplektas pagal paskyra. Geltonu ploksciu su
raudonu laikrdziu ir taimeriu. Jei gerai pamenu, nedidelei virtuvei kainavo
apie 3 tevo algas, kurios tuo metu buvo ganetinai nemazos.

On 2017-08-31 17:10, Linas Petkevičius wrote:
> Galvoju - kur as tave mates. O prekes kurios ten budavo - majonezas,
> konservuoti zirneliai... Ir kita neitiketina prabanga.

Taip, ten ir buvom susitikę :) Prekės ten tai tikrai "prabangios" buvo:
sasiskos (net po 10:00 val. ryto), vengriški žali žirneliai, agurkėliai,
kažkokių konservų, pvz. "Turisto pusryčiai", geresnių alkoholinių gėrimų
(tiksliai neatsimenu pavadinimų, nes tada nelabai dar domėjausi :)),
tirpi "Natūrali kava", mano tais laikais labai mėgiamas, lygtais
vengriškas gėrimas iš miltelių "Cedevita" :), dar bananų pasitaikydavo
ir apelsinų tokiu metų laiku, kai kitur jų su žiburiu negausi.

Trumpiau tariant, asortimentas nesiekė net šiuolaikinės gūdaus Lietuvos
kaimo parduotuvėlės asortimento, bet tai buvo super prabanga ten
lankytis ir visi "pateptieji" į jas eidavo kaip šnipai kokie, baugiai
dairydamiesi, ar niekas neseka :) Įėjimo durys irgi būdavo kur
vidiniuose pagrindinių parduotuvių kiemuose įkištos, ale kaip pagalbinės
patalpos kokios, ir iš išorės iš nieko nesuprastum, jog už jų yra
kažkokia slapta Štirlico parduotuvė :]