Tema: Re: demaskuojame: sovietmeciu nieko nebuvo parduose
Autorius: tardymo vagonas
Data: 2017-08-28 18:19:15
protapisis, kiek puslitriu uz namo statyba imdavo?

shprotai ir bonbonkes tau problema? gal ir deficitas, bet tevai kartais parneshdavo to shlamsto litrini sloika. Bonbonkiu tai zinau, kad vietinis skotovodas pirkdavo is karto jascika, kad galetu karves ganydamas jas esti. Tarxuna vasara tevai uzpirkdavo irgi pora jasciku, tai su juo vandens patrankas darydavom.

deficitas buvo gera silke ziema - dazniausiai persudyta.

i restoranu Vilniuje buvo eiles, nes ten istisai liaudis sededavo. Tas pats su vietiniais rajoniniais kabakais - per pietus kamshtis.

NIEKS NEADVOKATAUJA UZ CCCP, TIESIOG UZPISO BERETINIS PROTO PISIMAS.