Tema: Re: demaskuojame: sovietmeciu nieko nebuvo parduose
Autorius: news reader
Data: 2017-08-28 20:41:35
vistas puikiai prisimenu, Grill baras berods vadinosi. Kai nebuvo su kuo
palyginti tai jos buvo nuostabios. Gyvenome Vasiliausko g. (dabar
Saules) tai daznai ten lankydavomes.

taciau jeigu pats budamas studentas gaudavai 10 rubliu savaitei tai taip
iseina, kad studento islaikymas vienam is tevu atseidavo puse atlyginimo
(laikant kad normalus atlygis i rankas buvo 100 rubliu), nes reikia dar
uz pragyvenima susimoketi ir koki drabuzi bei mokymosi priemoniu nusipirkti.

kai pamenu pats save studijuojanti pradejau dirbti nuo antro kurso ir
jau is tevu pinigu nebeemiau, o 4 semestre jau turejau savo nuosava
automobili.

nesakau, kad dabar lengviau ar kazka, gal tiesiog zmones kitaip i
gyvenima ziuri.