Tema: Re: Sovietinis plombir
Autorius: Audrys
Data: 2017-07-18 11:09:49
nu tai paskaityk nkvd/kgb bylas. Bet ko tai uzslaptino jas

"Tomas"  wrote in message news:okkc30$3ue$1@trimpas.omnitel.net...

Galiu pateikt linku i pasakas, ten bus ne mano pezalai. Patikesi jais?

Jei zhydai nedaug atkase pavardzhiu, ju nekaltinu - praejo daug laiko, jie
remiasi negausiu liudininku liudijimais ir pagrinde nkvd surinkta
informacija. Bet kad neatkase tarybinis saugumas TADA, ant shviezhio,
turedamas rankose keliolika gyvu YB nariu - tai yra neitiketina. Apie ju
tardymo metodus tikiuosi neprashysi linku? Savo teva ir motina uzhrashytum i
YB ju pakalbintas, ka jau ten kalbet apie kokiu nors lioleku ir boleku
pavardziu slepima.
Manau, kad pavardes yra zhinomos, bet jos samoningai slepiamos.

Neneigiu kad buvo YB, neneigiu dalyviu skaiciaus, ar tikrai ten buvo
lietuviai - gal ir lietuviai, bet tai kaip zhinot? Man abejones kelia dar ir
tai, kad YB buvo suformuotas butent Vilniuje, butent tuo laikotarpiu, ir -
pacioj holokausto pradzioj, pirmomis dienomis labai sklandziai sukosi
nepazhistamose (jeigu ten lietuviai) vietovese, sukosi taip, kad musha visus
rekordus. CZV, GRU, MI6 ir Mosadas turetu gausiai rukyt ish pavydo. Tokie
shustri supermenai koki BinLadena surastu per savaite, o jei ryte nuvyktu i
Sirija, Asada keptu ant lauzho jau sekancios dienos popiete.

"Audrys" <kokskienoreikalaskokiadeze@takas.lt> wrote in message
> pats ir aiskinkis.
> as nematau pagrindo netiket pateiktais linkais, o tiket tavo pezalais apie
> pavardes. Visada, kai kur lietuviai prisidirba prasideda pezejimas, kad
> pavarde nelietuviska, pasas nepakankamai zalias ir t.t
>
> kad ju tipo nedaug atkase zydai - tai tarybu metais banditeliu labai daug
> ir
> utilizavo ir pasodino.
>
> "Tomas"  wrote in message news:okipk6$spf$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Gryna lietuvishka. O kur tas 100?
>
> "Audrys" <kokskienoreikalaskokiadeze@takas.lt> wrote in message

>>> zhydus. Ir sushaude. Vileiku - daug, o laiko mazhai - susisuko per
>>> kelias