Tema: Re: Sovietinis plombir
Autorius: Tomas
Data: 2017-07-16 00:27:52
Ok, apie YB esu skaites ir tos pavardes man matytos, maciau ir dar keleta. Bet kiek ju yra, pajegi suskaiciuot? Sako 100. Tai kas tie kiti, kas tas 100? Sovietu saugumas (su savo tardymo metodais), po to Zurofas su Katcu nesugebejo 100 veikeju ishaishkint? O gal nenori vieshint, nes tie mistiniai lietuviai - nelietuviai? Ir legenda "Lietuviai - zhydshaudzhiu tauta" nebe kosherna gaunasi?