Tema: Re: Sovietinis plombir
Autorius: Bone Daddy <
Data: 2017-07-15 09:21:35
Galim primint, kokios tautybės buvo Zonderkomandų nariai, kurie tiesiogiai
varė, viliojo, monijo žydus į dujų kameras ir dėjo į krosnis.
Motyvuoja tuo, kad kitaip juos būtų nužudę. Bet juk žinojo, kad neužilgo jie
patys atsidurs krosnyje.
  Lietuviai, kurie pasakė bent žodį už žydus, buvo iš karto sušaudyti.
Beje, mano mamos kaime lietuviai slapstė žydus, pagrinde vaikus, jaunimą ir
ne vieną. Nors žinojo, kad rizikuoja momentalia mirtimi.
Ir mano senelių namuose kurį laiką gyveno žydų mergina, kol nepasidarė
perdaug pavojinga ir persikėlė pas kitus kaimynus.
    Joniškėlio apylinkėse.
O po karo vienas dėdė žuvo kovodamas su stribais. Taip išeina, kad tie patys
žmonės gelbėjo žydus ir tie patys kovojo su ginklu prieš rusus.

"Tomas"  wrote in message news:ok9tjp$u60$1@trimpas.omnitel.net...

Gal galetumete ponas priminti, kokios tautybes asmenys dirbo getuose
organizuotoje vietos milicijoje ir ten vykde Holokausta? Irgi lietuviai?