Tema: Re: Vata-gelbek!
Autorius: SVYT
Data: 2017-06-03 22:19:23
O tu pagal ka vertini? Pagal mane, lietuva visu pirma yra zmones o ne teritorija, zmones kurie laisvi, gali bet kur normaliose, o pagal skoni ir treciose pasaulio salyse, rusijoj gyvent ir dirbt. O va rusas legaliai sunkiai net lietuvoj dirbt. O as noriu ir keliuos gyvent i filipinus, kijeva ar maskva. Dar ir buta duotu, jei tinka celiabinskas. Galiu i Berlyna ar paryziu, cikaga ar buneos aires. Net ko gero ir siaures korejoj priimtu su bilietu i viena puse.Mes esam laisvi kaip pauksciai. O kur eilinio ruso laime? Kuo gali Riazanes furistas didziuotis? Kad kazkoks koroliovas vokieciu balistinej raketai, i bombos skyriu imontavo kabina su parasiutu? Jam kas is to? Tauta laiminga, kai laimingas kiekvienas tautos individas, nu tiek to, utopiska, kai laiminga tautos dauguma. Rusai laimingi tik ziuredami tv, taip viskas grazu ir gera bus ateity. Beje i menuli taip ir nenuskrido, vokieciu trofejiniai inzinieriai nekure raketu civiliams tikslams.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/