Tema: Re: Vata-gelbek!
Autorius: tikrasis sbalen
Data: 2017-05-27 17:14:11
susigaudykit savyje. trampas buvo geresne isheitis (galu gale toks
rinkimu rezultatas)  nesakau, kad man asmeniskai, na, tarkim Rusijai. Net
parodes jegas beprasmiskais bombinimais arba vojazu link S. Korejos, vis
tiek yra silpnas prezidentas, nes "pakabintas" ant itarinejimu.
Atrodys juokinga gretinti, bet panasi situacija, kaip su Paksu, arba
valstieciu partija - i valdzia isrenkami "nesisteminiai" ir ant ju
paleidziami visi propagandiniu shunu gauja. Trampas nesitikejo, kad
politika yra ne biznis.
Ir dar viena pastaba - jam giliai nusishikt ant kazkokios Lietuvos. Jei
zaidimas bus didelis, paaukoti bus pirmiausia pafrontes rajonai. Nors
rusai sako, kad del smulkiu pinigeliu neaukos ne vienos raketos.
Be easy.
O kol kas pakariaukit su dazasvaidininkais su Ukrainos desantininku
uniformomis, palaikykit veidu i zeme keturias valandas, laidydami
neshvankius juokelius, tiek "arai" ir tesugeba.
Uztat ta proga ispumpinti is biudzeto (musu pinigus) sugebejimai vis
dideja ir militarizmo tvaikas stipreja.
To nebuvo galima net koshmaruose isivaizduoti, iskart po nepriklausomybes
atgavimo. Kas atgauta, tas isparduota.