Tema: Re: Vata-gelbek!
Autorius: Audrys
Data: 2017-05-29 10:21:14
tavo auksciausias pasiekimas, kuriuo itin didziuojies, kad uzpisai kaimyna
shikdamas jam prie duru.

"cukraus vatos ekspertas"  wrote in message

"Audrys" <kokskienoreikalaskokiadeze@takas.lt> wrote in message
> cukrius elementarsu to "Juozo didziosios K.(urvos)" klonas. Kol kas
> debilas nekeicia "jkas@" dalies

:))

ne tai matai, as paziurejau, kad jusu naudojami nntp klientai nemoka
blokuoti pagal domena ar useri, tai atitinkamai ir elgiuos. ir zmones
atpazista pagal galune, ir jus paskaitot, visi laimingi. nes gi abudu ne tik
kad nesugebejot tiesiog tyliai uzblokuot, bet dar ir demonstratyviai
praneset (nx?), kad tai pagaliau padaret, lyg man skaudet turetu. cia gi
kaip viesai iteiktas medalis uz sekminga uzpisima, ne visiems tai pavyksta
pasiekti