Tema: Re: Kaip lietuviskai issivercia
Autorius: amenox
Data: 2017-05-10 08:38:49
Jei jis nėra karo dalyvis tai nx apsikabinėt tais medaliais ir vaizduot
veteraną? Ir ką jis ten atėjo atsiminti jei kare nebuvo? Kaip dročino
būdamas jaunas?

"romel"  wrote in message news:oeu78l$75j$1@trimpas.omnitel.net...

taigi Linasas paaiskino, kad diedui 60-70 metu, t.y jis nera karo
dalyvis. Atejo kartu su kitais savo tautieciais ir jaunimu atsvesti ir
prisiminti. Kas tame blogo? Bet tarpuvarteje ji uzklupo slapta berete, i
akis nusishypsojo, o uz akiu niuzuose apshiko.

analogijos apie shikima ir zudikus tai is viso apie vejus, tipine
lietuviska analogija apie seifines duris ir isprotejusia bezdzione