Tema: Re: Kaip lietuviskai issivercia
Autorius: Gintaso gydytojas
Data: 2017-05-09 23:45:53
"romel" <rbl@gmail.com> wrote in message
news:oet3ab$doc$1@trimpas.omnitel.net...
> sugalvojo zmogus atsvesti, prisiminti jaunyste ir tarnyba. O kas tau?
> dabar jis turetu teisintis? paziurek kiek debilisku straipsniu i delfi
> siandien parase. a tolku? pats su tuo seniu matyt papizdelinai,
> nuziurejai ir atejai i niuzus apshikti? kiek moraliniu urodu. O tokie
> straipsniai delfyje ju dar daugiau prigamins.

sveiki, si karta zinute raso gintaso gydytojas.

o gal ir mano senelis (tarkim, kaip pvz), jei butu gyvas, galetu si bei ta
atsvesti viesai pasidabines svastikomis?

vaikystej i kelnes visi sikom, na bet didziuotis tuo? ... absoliuciai
debiliskas pateisinimas. gal ir psichinius zudikus maniakus visokius
toleruokim? jie gi irgi galbut nesupranta kad blogai dare. mano nuomone
jeigu zmogus sveiko proto ir nepraplautomis smegenimis, tai jis didziuojasi
siek tiek kitais jaunysteje nuveiktais dalykais, nemanai? o jei tik tiek
nuveikei tai ... turit visas teises pareiksti atsiprasyma ir padeti vainika.
ir tik davai imbecilai net nemeginat sito prilyginti paskutiniam tortui
nuteistajam myriop pries sedantis i elektros kede arba pries suleidziant
mirtina doze. niekas jusu i kede nesodina ir doziu neleidzia, tai gal ir
pritempinet nereikia. kada is vatos nustos listi klaidingu analogiju
pavyzdziai? maziau patyrusius zmones juk ir suklaidint gali