Tema: Re: Kaip lietuviskai issivercia
Autorius: romel
Data: 2017-05-10 08:08:38
taigi Linasas paaiskino, kad diedui 60-70 metu, t.y jis nera karo
dalyvis. Atejo kartu su kitais savo tautieciais ir jaunimu atsvesti ir
prisiminti. Kas tame blogo? Bet tarpuvarteje ji uzklupo slapta berete, i
akis nusishypsojo, o uz akiu niuzuose apshiko.

analogijos apie shikima ir zudikus tai is viso apie vejus, tipine
lietuviska analogija apie seifines duris ir isprotejusia bezdzione