Tema: Re:Emigracija
Autorius: SVYT
Data: 2017-04-13 07:19:04
Mano pazystamu kaip minejau neemigravo visu pirma, visu antra
 nepainiok rusijos rezimo sublietuva, mes esam laisvi, tame tarpe
 pasirinkt sali kurioj gyvent, jei as cia lieku esant tokiai
 galimybei, reiskia man cia gerai. Rusai gyvena rusijoj nes neturi
 pasirinkimo, tik milijonaiblosianzalios kortos loterija.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/