Tema: Re: Re:Emigracija
Autorius: SVYT
Data: 2017-04-10 20:23:40
Nu ir kas, pasakiau kad lietuvoj lietuviu emigracija nekelia
 gresmes lietuviu islikimui, radau ir skaiciu, nepatingejau
 pasiknist. Laisve yra laisve, ir ja lietuviai naudojasi. O
 grupsas man nera darboviete kaip kai kam, ir rasau savo nuomone,
 zinias nepersistengdamas viska pagryst statistiniais faktais, ju
 pilna googleje, pirma nuoroda rado. Esme tame kad mes dabar kur
 kas laimingesni ir turtingesni nei 1985 metais, ir musu vaikai
 kur kas maziau sugadinti melo, prievartos, baimes pries banditus,
 valdzia, virsininkus, turi kur kas didesnes realias galimybes.
 Gyvenimo kokybe visai kita... Faktas kad einam teisingu keliu,
 teliko vagis seime susodint, kad eitu i valdzia zmones ne vogti,
 (bijotu, nebutu tokios galimybes, juk policininkus staigiai
 sutvarke, nesitikejau) o kazka nuveikt visu labui.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/