Tema: Re:Emigracija
Autorius: SVYT
Data: 2017-04-12 10:36:29
Afrikos zydai lietuvos pilieciai o ne lietuviai, kalba apie
 lietuvius, mano vaikai cia gyvena, mokos, dirba lanko darzeli, ne
 popieriniai. Jus gal ne vilnieciai, as kai gyvenu vilniuje, tai
 emigravusiu visam laikui pazystamu net neturiu, keli
 statybininkai kartais isvaro keliems menesiams ziema ir vel
 gryzta. Pats buvau, gryzau.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----