Tema: Re: Daunu teritorija progresuoja :D
Autorius: svyt
Data: 2017-02-24 13:50:13
Nebutu mokanciu nebutu eiliu, mokantys, apeinantys kitus ir sudaro
 eiles. Sita sistema butina keisti, tai imanoma, netikejau kad
 aptvarkys keliu policija, muitine, manau isispres ir si problema.
 Kol kas, tenka susitaikyt, kad medicina dalinai mokama pas mus.
 Beje, visam pasauly geros medicinines paslaugos mokamos, taupiem-
 valdiskos poliklinikos. Labiausiai prieinamos medicinines
 paslaugos salyse i kurias mes norim lygiuotis- skandinavija,
 sveicarija, izraelis. O europoj prasciausia medicina eiliniam
 zmogui rusijoj. Paziurek statistika- vidutine gyvenimo trukme,
 gimdyviu ir kudykiu mirstamumas ir panasus dalykai labai atspindi
 medicinos prieinamuma salyje.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----