Tema: Re: Daunu teritorija progresuoja :D
Autorius: Bone Daddy <
Data: 2017-02-20 20:52:00
kad korupcija pas medikus įsisiautėjus, tai faktas.
Bet kitas faktas yra toks, jei neduotum kyšio, tai ir neimtų.

"dylan"  wrote in message news:o8fdng$n2k$3@trimpas.omnitel.net...

mano tevai visada moka. Kitaip reikia laukti menesius. Su labai rimtomis
pasekmemis pas rajoninius medikus, kurie garantuotai invaliduma suteiks.
O pasiklausius kiek dabar zmones daznai serga veziu, tai bet koks
delsimas, ar neprieinamumas prie technikos gresia mirtinomis pasekmemis.
Paziurek kokios eiles i santariskes.