Tema: Re: Daunu teritorija progresuoja :D
Autorius: Bone Daddy <
Data: 2017-02-20 21:13:02
Nu tai ble!
Giminaitė gulėjo ligoninėj - visame skyriuje bobos lenktyniauja ir giriasi,
kuri daugiau kyšio davė. Prestyžas!
kaip gigantiški antkapiai.

"Audrys"  wrote in message news:o8fesm$nk3$1@trimpas.omnitel.net...

tu surask kas dave kysi uz vairuotojo sveikatos pazyma

"Bone Daddy"  wrote in message news:o8fel1$nhf$1@trimpas.omnitel.net...

durneu, sakau, kad aš nemokėjau kyšių. Po savo piniginę aš dar
kompetentingas.

"Audrys"  wrote in message news:o8fehe$ngd$1@trimpas.omnitel.net...

buvo pries 6 metus popieriaus, kuri israso neziuredami ir tipo kompetetingas
apie kysius :D

"Bone Daddy"  wrote in message news:o8fdc9$n5f$1@trimpas.omnitel.net...

Nesu mokėjęs jokio kyšio nei ligoninėj nei poliklinikoj per visą gyvenimą.
Kol kas dar gyvas.
Beje, paskutinį kartą buvau pas medikus prieš 6 metus, dėl vairuotojo
pažymėjimo.

"dylan"  wrote in message news:o8f936$lgf$1@trimpas.omnitel.net...

daugiausia parazituoja rezimas. Sumoki 50% atlyginimo, o ka gauni? byby i
aki, jei esi grazus ir pukuotas, tai gal dar apziures ligonineje. O jei
kreivai paziurejai, tai be kysio net i kabineta neleis. Gal geriau
putinui 50% moketi?

Juozas K. wrote:

> a kodel tu, kaip gyvenantis (tiksliau - parazituojantis) sioje
> valstybeje dziaugiesi kai cia kazkas buna negerai? taigi ir tau tai per
> nosi kerta :) naaa nebent esi sekmingai maitinamas kokiu nors priesu uz
> savo parazitavima :D
>
> ka ir reikejo irodyti
>
> "Audrys" <oginiekienoreikalaskokiadeze@takas.lt> wrote in message

likti-be-daugumos-socialiniu-garantiju.d?id=73797846