Tema: Re: o.politics referendumas audrys'aso ir gintas'aso klausimais
Autorius: svyt
Data: 2017-01-17 22:25:35
Gal ukrainieciai, neturintys ne vieno grado? Turguj nusipirko ar
 ne? Is kur tiek rusijos ginkluotes ten staiga atsirado, rusu
 kareiviu bei "savanoriu"?
Jei karas vyksta su rusijos armija ukrainos teritorijoje, tai kas
 agresorius? Gal ir suomija uzpuole rusija, o stalinas
 vokietija?

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----