Tema: Re: o.politics referendumas audrys'aso ir gintas'aso klausimais
Autorius: Gadaminas
Data: 2017-01-17 14:16:13
tai jo. Juk visi durniai jei nesupranta bolshevikinio rojaus.:) O galima dar
vatiniais :) pavadinti, bet cia jau per minkstai... Juk rublikai. Kad ir
mediniai. Juokingi "tovarischiai", bandantys isiulyti rusiska roju ar ji
pagerintai nusviesti. Man tai sukelia budrumo jausma-kazkas cia ne teip:)
Pries rusu tauta kaip ir neturiu nieko pries, tik ju mankurtizmas tai
tiesiog pritrenkia. Juk netikejom sovietiniu rojumi, komunizmu, viska mateme
is vidaus, niekinom, nekentem. O jie lyg ir tiki... Gal taip uzgujo juos,
kaip ir s.korejoj...

"sbalen" <name@noname.lt> parašė naujienų
pranešime:o5l1dl$l5$1@trimpas.omnitel.net...