Tema: Re: o.politics referendumas audrys'aso ir gintas'aso klausimais
Autorius: ejs
Data: 2017-01-17 21:32:02
2017-01-17 19:42, mantas rašė:
> turbut jau pamirsai kaip siais metais ruosemes persus zudyti?

tuos 11?  Jūs keturiese? Nepyk, manau jėgos nelygios.

 > dar prisimink Fideli, jam JAV 60 metu trukde gerai gyventi.

aš irgi neskolinu žmonėms, kurei neprognozuojamai elgiasi.

 > Prisimink tai kai
> kita karta per LRT girdesi mela apie "isaldytus" Rusijos konfliktus. Tai
> niekis palyginus su Vakaru sankcijomis.

Tęskite, kolega, tęskite. Labai įdomu sužinoti be kokių supuvusių vakarų
produktų neišsiverčia proletariato diktatūra.
--
Grammar for Time Travelers:
The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not