Tema: Re: Cia kiek ant vieno atvykusio kariskio tenka?
Autorius: Audrys
Data: 2016-12-09 18:27:41
tikrai teisine valstybe, kai prie konstitucijos straipsnio dar reikia zinot,
kokia dvasia iskviest ir ka galvojo rasytojas.....

"RaR"  wrote in message news:o2e7hj$k35$1@trimpas.omnitel.net...

Apsimeti durneliu ir keli beprasmiškus klausimus. Tas Konstitucijos
straipsnis buvo labai aiškiai nukreiptas vien prieš sovietinę (tuo metu
jau Rusijos) armiją. Lietuva norėjo konstituciškai įtvirtinti susitarimą
dėl sovietinės armijos išvedimo iš Lietuvos. Reikia prisiminti, kad
Konstitucija su šiuo straipsniu buvo priimta 1992 m., o sovietinės
armijos išvedimas baigtas 1993 m. Tuo metu apie NATO galėjome tik
pasvajoti, sovietinė armija iš Rytų Vokietijos buvo išvesta netgi vėliau
nei iš Lietuvos. Aišku, kad dabartinėmis sąlygomis tas straipsnis yra
pasenęs.

Panašiai ir su ta dviguba pilietybe. Dėl baimių, susijusių su grėsmėmis
iš Rytų, dabar kyla problemų ir Vakaruose gyvenantiems lietuviams.