Tema: Re: Cia kiek ant vieno atvykusio kariskio tenka?
Autorius: Bone Daddy <
Data: 2016-12-09 15:09:26
Budapest Memorandum on Security Assurances
1994 - 2014 Ura vperiod!

"Audrys"  wrote in message news:o2e7tv$kb5$1@trimpas.omnitel.net...

O tai kaip su tuo jubiliejum 100 metu 2018? Ar ne pagal ijiciaus sutarti?

"Bone Daddy"  wrote in message news:o2dt02$es0$1@trimpas.omnitel.net...

Rusai niekada nesilaiko savo pasirašytų sutarčių.
Toks ir skirtumas.

"Gintas"  wrote in message news:o2dr1o$de8$1@trimpas.omnitel.net...

Valdo ir kontroliuoja Lietuva? Nato sudaro 28 salys.  Pamastykime, kiek
tokiame buryje itakingas Lietuvos kariuomenės vyriausio vado balsas,
siunciant isakyma nepadet opozicijai. O jei kitos salys-nares mano kitaip?
Kas tada? Klausimas konkretus.

2. LR Konstitucijos kurejai irase toki (137) straipsni. Kokie buvo ju
tikslai? Apsaugot, kad Lietuva nesimanytu leisti priesams pasistatyt savo
karine baze Lietuvoje? Kvailiais laike busimas variausybes? Manyciau
straipsniu norejo apsaugot, kad Lietuvos teritorijoje nebutu  ginkluotu
uzsienieciu, galinciu nusprest kur ir kaip tuos ginklus panaudot. Juk ir
dabar, Nato kariai nera pavaldus tiesiogiai Lietuvos kariuomenes vadams?

3. sutartis kazkada buvo ir su rusais. Vadinosi: Lietuvos-Sovietų Sąjungos
savitarpio pagalbos sutartis“ Kazin, kuom pavaldumo aspektu jinai skiriasi
nuo nurodytos " kolektyvinės gynybos sutarties"?  Abieju sutarciu pagrindu,
Lietuvos teritorijoje atsirado  ar atsiras ginkluotu kariskiu, kuriems
tiesiogiai Lietuvos generolai isakinet negali.