Tema: Re: Cia kiek ant vieno atvykusio kariskio tenka?
Autorius: Gadaminas
Data: 2016-12-09 17:51:45
noretum, kad Lietuva vel  ruski sertu... Neisdegs. Varyk i savo rasieja ir
buk laimingas. Nesuprantu tokiu durniu, kurie cia taip kankinasi:) Juk cia
taip xu..i...:)) Ir xoroshaja nasha palanga toljko litovcev slishkom
mnogo... Viena dura palangoje ruskaj nesusikalbejusi su mano vaikais pradejo
rekti: govori po celovecheski... Pasiunciau ja rusiskai tautiskai. Dar vis
eina iki siol.

 "Gintas" <nesvarbu@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:o2dr1o$de8$1@trimpas.omnitel.net...