Tema: Re: Balsavusiu uz konservatorius logika
Autorius: sbalen
Data: 2016-10-24 21:19:52
tokia svarbi medziaga, o i mediateka nededa?

kodel?

ne visi tokie seni, kad butu galeje ziureti live tv per sausio 13ta.

kodel rastigaliai po uralo ratais buvo metomi? ar zmones patys lindo po
tanku trakais ar ne patys? kur visu autopsiju medziaga online? sunku
atskanuoti? KUR KGBistu

vat nueiciau dabar i LRT archyva gauti 2008 08 08 iraso, speju spyga
gauciau. Ne?