Tema: Re: Balsavusiu uz konservatorius logika
Autorius: sbalen
Data: 2016-10-13 22:11:44
kitas variantas, kad zmones sieja Karbauski(valstiecius) su tais kurie
buvo pries zemes pardavima, o tai jau pavojus Evrosojuzui, o Evrosojuzo
lietuviai ne uz gyva nepaliks.

bet, kad zmones balsuotu uz 0 charizmos turinti vaikina? visiskai
netiketa.

o dabar svieciasi laborantas ekonomikos ministerio poste?

kraxas.