Tema: Re: Balsavusiu uz konservatorius logika
Autorius: Gediminas
Data: 2016-10-23 12:09:04
O is kitos puses visa ta armija dar gyvu pilieciu dalyvavusiu paciame
ivykiu sukuryje ir besidalinantys atsiminimais yra didelio masto feikas?
Kodel apie snaiperius ant stogo tik Paleckis atsimena, kuris pats negali
aiskiai ivardint kur buvo ta nakti. O kruva siauraprociu tiki Paleckiu,
bet ne gyvais liudininkais. Ka tas Paleckis nenuginciajamu irodymu turi?
Tai tegu tempia i dienos sviesa. Kazkas trukdo? Kodel tas kazkas i seima
kandidatuot leidzia? Irgi gudriai suplanuotas ejimas.