Tema: Re: Ar reikia perlenkt biuletenius?
Autorius: svyt
Data: 2016-10-13 21:08:10
Pazystu kelis tokius, visi jus vienodi, nes liga vienoda, nepatikt
 pazanga, proeuropietiska pozija pagal statistika ir apklausas,
 tik maziausias pajamas ir maziausia issilavinima gali lietuvos
 pilieciai
Prorusiski yra 80 proc rusakalbiu lietuvoj, vel, visagine kur
 algos +/- neblogos lietuvos mastu, jau nieko, nes ten suvaziavo
 ne bomzai is turgeliu, jau remia proeuropietiska pozicija. Jie,
 kas prarado darba persikvalifikavo, dirba furistais ir nenori i
 rusijos puse net ziuret.
Tu ne rusakalbis, bet tave tokiu isauklejo, reiskia, greiciausiai
 tavo tevas idejinis stribas, paprastai vaikai paveldi nutent
 tevonpolitines paziuras. Nors, mano aplinkoje prorusiakas tik
 vienas vaikystes kaimynas, nu ir draugas, jo tevas rusas ir dar
 biski prietranka, sunus nevykelis, tai as jo portreta ir
 nupaisiau, apie tave rasydamas, nu dar va sbalen, antras i xebra,
 ir vaizdelis aiskus. Elementari logika, ir galiu lazintis, kad
 didzioji dalis ka paskiau ir apie tave teisinga, tevas mano
 draugo gerai uzdirbdavo, vis uzsieniuose dirbdavo, ne
 soclageriose kaip putinas, o rimtose irane, turkijoje, dar kazkur
 tuo metu, taip isleisdavo dirbt tik tikrintus pertikrintus
 kadrus, net putino neleido, matyt del didelio pinigu troskimo
 nesiskaite patikimu. bet pats visiskas nevykelis, su mama gyvena,
 susitinkame kartais, apie politika tabu, tai vis verkia kaip
 lietuvoj blogai, ima pigiausia alu bare be uzkandos.

Ginto kitas atvejis, jis gerokai vyresnis, ir gerokai labiau
 issilavines, baiges kazkokius mokslus, bet nuobuodziauja
 siauliuose, gal jau pensijoj, liudi senu geru laiku kokioj
 karineje gamykloje, gal net buvo itakingu virsininku, tarkim
 imones komunistu ar profsajungos pirmininku, jie nieko nesugeba
 daugiau kaip knist prota, o persidazyt ne visi sugebejo, tai jam
 is kniazi v griazi sunku, rusija neturi tiek pinigu, kad visus
 penktakoloninkus cia remtu, priesingai bendrai nuomonei, o ir
 nebutina, nes pakanka idejiniu, jie patikimesni.
Ukrainos nesugebejo nusipirkt, kiek Pinigu Janukoviciui sukiso, o
 tas durnius pasirode, va Kadyrovas, pinigus atidirba, bet ir
 salis mazesne, vieningesne, lengviau kontroliuot, ukrainos
 vakarai labiau proeuropietiski nei lietuva 1990. Pats pamenu ir
 norejau nepriklausomybes ir bijojau sankciju, diskutavom su
 draugais, nu, jo, bet gal kiek veliau, neskubedami. Butume
 nepaskubeje, butume kaip kokia moldova ar gruzija, nu ukraina
 dabar.
Idomu konspektuok, kazkuris autosas kolekcionavo mano pasisakymu s
 apie automobilius, po desimtmecio citavo. Nesupranta, kad tada
 buvo kiti laikai ir kitos galimybes. Esant reikalui, turiu
 sovietmecio knygele "500 patarimu automobiliatui", is ten
 pacitavau kad stabdziu trinkeles, kad nebruzintu disko, galima
 ispjaut nedines, tik jos tarnaus trumpai, bet tada, kai zmones
 vazinedavo tik i sodus, isleto, ju pakakdavo pusmeciui.
Dabar rato pats nesu gal 5 metus nenuemes, kai ziguliui kelis kart
 per menesi del ivairiu priezaciu nuiminedavau, dazniausi
 prikepusias kaladeles isjudint, kad neprikeptu, nes naujam
 suportui pinigu netureciau.
--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----