Tema: Re: Ar reikia perlenkt biuletenius?
Autorius: svyt
Data: 2016-10-11 20:59:55
Jo sorry, ne auksiuniu o sidabriniu, bet kodel, tau tai svarbu,
 vistiek nei tu turi, nei tau mokes, per durnas tam. Tiubeteika,
 asilas, fura... Kaip cia apie sudus neparasei, kazkas naujo
 repertuare, del sfinkterio problemos geriu omeprazoli, o jis
 laisvina vidurius. Pieno kazko irgi nebegaliu gert, nors megstu,
 irgi laisvina vidurius man, senstu, darausi ligotas, gerai kad
 iseina uzdirbt pragyvenimui nebevairuojant furos. O tu is ko
 gyveni, aisku geda net pasakyt, jauciu minimumo negauni. Ar ne,
 minimuma gauni:) kaip 93 proc lietuvos dirbanciu pilna darbo
 diena. Gali neatrasinet, ir nesipasakot kiek daug uzdirbi, man tu
 rupi maziau uz plintusa virtuveje, esi bailys, ir taip
 aisku.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----