Tema: Re: Ideali ?alis
Autorius: nekas
Data: 2016-10-08 18:56:05
Tai gal gali paaiškinti savo taisykles? Į klausimus atsakyti nesiteiki.
Kitus atsakymus kritikuoji. Kad į tavo klausimus atsakinėtų tiksliai
reikalauji.

Tai tu nustatyk taisykles, kurių sutiktum pats laikytis, aš irgi tų
pačių laikysiuos, padiskutuosim, a? Visi koziriai tavo rankose. Siūlau
jau ne pirmą kartą.

Jeigu nesutinki - tai reikėtų daryti išvadą, kad normali diskusija nėra
tavo tikslas? Klystu?