Tema: Re: Ideali šalis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-10-07 09:50:44
Penkios, kurios pirmos ateina į galva, nebutinai tokia tvarka, kaip surasyta
(tai nereiskia, kad dar nuo kokio 130 man nestovi ir kad manes netenkina
dabartine mano merga):

Šveicarija
Norvegija
JAV
Izraelis
Japonija

Nu ir penkios, kurios smezuoja pastoviai akyse, bet kuriu net shernas
nepistu uz bulviu maiša (neskaiciuoju tu, kurios jau nedalyvauaj rinkoje) :

Š.Koreja
Rusija
Baltarusija
Turkija
Filipinai

"nekas"  wrote in message news:nt7g3o$nhr$1@trimpas.omnitel.net...

Perfrazuojant klausimą jis buvo toks:

Prieš tave stovi 200 mergų. Išsirink top 5.