Tema: Re: Ideali ?alis
Autorius: svyt
Data: 2016-10-07 17:59:54
Tau iki ginto simta metu mesla veziot. Gyveni urve, bijai
 viesumos, pinigu mizeris. As va, gyvenu laisvoje salyje, laisvas
 zmogus, nebijau viesai pasakyt kas as, kokia mano pavarde ir
 kokia darboviete, visi mano uzdirbti pinigai legalus.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/