Tema: Re: gaisTras Radviliškyje
Autorius: Tomas
Data: 2016-10-07 09:56:06
Yra tokia shalis, Korejos Liaudies Demokratine Respublika vadinasi. Ten valdžios institucijos GEBA efektyviai veikti.
Kas tas inspektorius per supermenas, kad suteikt jam neribotas teises ir galias? Jis galias turi, jos yra apibrezhtos istatymo ir jis gali veikti ju ribose. Pabando virshyt - pendeli i subine ir von ish kiemo.