Tema: Re: gaisTras Radviliškyje
Autorius: Laimis
Data: 2016-10-06 21:24:09
amenox rašė:
> Kas tie "kažkas", vardink tada pavardėm, pareigom, darbovietom jei jau
> pradėjai.

Tai raganų medžioklės kaip tik ir nesiūlau pradėti. Problema daug
gilesnė ir bendresnė, nei šis konkretus atvejis: kažkodėl šviečia man,
kad valdžios/valstybės institucijos NEGEBA efektyviai veikti. Degantis
kalnas yra puikiausias to pavyzdys. Kodėl šios problemos negalima buvo
išspręsti iki gaisro man protu nesuvokiama. Prisidengiama teisine
impotencija (išrašėm baudelę ir daugiau nieko negalim), siuntinėjama
vieni kitiems (mes čia nieko negalim, ne mūsų atsakomybė, teisingumą
vykdo teismai), o problema lieka, gilėja. Šiaip aš jau pamąstyčiau apie
tokį santvarkos pasikeitimą, kuriame teismai turėtų mažiau galios, nes
dabar visas neveikiamas pateisinamas ir užvilkinamas tuo, kad vienaip ar
kitaip turi įsikišti (ar įsikiša) teismas. Dėl bet kokio menkniekio,
nebekalbant apie rimtesnius dalykus. Konkrečiu atveju, inspektorius toje
santvarkoje turėtų teisę nedelsiant stabdyti įmonės veiklą (jei reikia
ir fiziškai su policija). Atitinkamai daugiau realios sprendimų galios
ir savivaldai.
Teismas, be abejo, vėliau spręstų (jei sprendimus skųstų) ar tai
padaryta teisėtai.