Tema: Re: tikrasis nelabz: ne mano tas nakas
Autorius: Tomas
Data: 2016-10-02 20:13:03
Nesudetinga turetu but nelabsai - ruskiai sako: mes ohoho, visa mendelejevo lentele turim ir naudojam to majonezo gamybai, realybej - jaunuoliai apyvarpes plauna to majonezo backoj. Ruskiai sako: pas mus pramone autopromas ir gostas, realybej - uazikas "buchanke" apkibes elektrodais, bet uzhtat su lipduku. Ruskiai sako: nene, musu Lryme nera, ten kazkokie zhali zhmogeliai, realybej - po to terikia apdovanojimus. Ruskiai sako: nene, mes nepulsim neokupuosim, mums nereikia, realybej - kuo tiket? Ruskiu ir ginto fantazijom?