Tema: Re: tikrasis nelabz: ne mano tas nakas
Autorius: Gintas
Data: 2016-10-01 22:14:25
Tikiu, kad rasai ir rasysi.Juk vatinis esi...... Juk apie Lietuva tai nerasai? Lietuva tau nerupi. Vis Rusija, Rusija, Rusija.....
Ir kitiems cia ta info apie Rusija persi.... Lietuviskame grupse. Tarnauji uz rublius, nes neitiketina, kad kas is Lietuvos zinybu skatintu  informacijos apie Rusija paieskas ir brukima