Tema: Re: tikrasis nelabz: ne mano tas nakas
Autorius: Tomas
Data: 2016-10-02 19:25:18
Cia o.politics grupsas. Lietuvos majonezu domisi o.gurmanai bei standartu departamentas.
O rusijos majonezo bei keliu kokybe puikiai iliustruoja tai, ko netekom politiniu sprendimu pagalba, taigi, tai yra politika. Be to, Lietuva beveik tais paciais metais pakliuvo i Rusijos imperijos sudeti kaip ir Krymas. Kremlius kaip matom yra uzhsimojes okupuoti kazhkadaise rusijai priklausiusias teritorijas, tai nestebeti rusijos gali tik kvailys, o bandyt nukreipt demesi nuo rusijos kitur - tik veislinis vatnykas.