Tema: Re: pagalbos su TA +emuilas
Autorius: ezhiukas
Data: 2009-08-06 15:24:28
na, mano nuomone numerio slepimas giliai po sparnu yra visiskai nelegalus ir
policja turetu uz tai skirti bauda pagal:
123-3 Transporto priemonių vairavimas su suklastotais, uždengtais ar kitaip
užmaskuotais valstybinio numerio ženklais (ženklu) - bauda 800-1200 arba
tesių atėmimas 6-12 mėn.
Kol kas dar nelabai baudzia uz tai, bet manau tik laiko klausimas kada
prades bausti. Taip kad geriau nusipirk ta vafli ir susitvarkyk normaliai.