Tema: Re: pagalbos su TA +emuilas
Autorius: Almantas
Data: 2009-08-05 14:19:14
Man kai beda einanat per TA su nr apsvietimu buvo, tai nuejau i KAMAZ
firmine parduotuve, uz 2lt nusipirkau rusiska nr apsvietima, atvedziau
laidus nuo galiniu zibintu ir pati apsvietima pritvirtinau ant numerio.
Nuvariau i TA, tai pradejo juoktis is to apsvietimo, sako gi zinau kad
nevazinesi, bet nieko ir negalejo padaryt, nes numerio apsvietimas buvo, o
gryzes namo nusiemiau ir palikau taip kaip buvo perkant :)