Tema: Re: pagalbos su TA +emuilas
Autorius: Korke
Data: 2009-08-06 15:18:14
nu tai rebiatos, del to pradinis klausimas ir buvo, kad negaisti laiko ir
resursu situ bezabidnu nesamoniu (nes jos nei saugumui, nei tvarkingumui
itakos neturi ir yra aisku padaromos) sutvarkymui ir neardyti moco
nesugedusio, tam kad laidukus prijungti, vafli prikabinti, numeri
persukineti (o parvaziavus namo ju atgaliniam nurinkinejimui, nes gi ant
snargliu viskas butu tik praejimui daroma), gal kas galetu patarpininkauti.
Cia gi nekalbu apie konkretu gaidi be posukiu/veidrodziu, nestabdanti,plikom
padangom,nedeganciom lempom pravarymai su potekste, kad "vistiek gi tik
kaimuke vazinesiu ir niekam netrukdysiu"