Tema: Re: Gal kas ziurejot situos motociklus?
Autorius: Vejas
Data: 2009-04-25 12:07:09
P.S. As sutikau kad kaina didele gana. Klausimas - patikimumas tai cia tavo
nuomone, ar yra kokie statistiniai duomenys kur nors?

Del to turistiskumo, tai Enduro club'e hebra pasakoja kad vaziuoja ir per
miskus su jais. Mano tikslas, butu kad galeciau pasivazineti per misku/pievu
keliukus dazniausiai, o kartais pavaryt ir per slapia grunta - pvz kaip
enduro klubo hebra varo i zygius per dzukija. Per ziaures pelkes abejoju ar
varysiu (daug):) O ir tokiu atveju manau gali pasiskolint/issinuomot trumpam
koki paprastesni/lengvesni moca. Kaip manai - toks planas?