Tema: Re: Gal kas ziurejot situos motociklus?
Autorius: Vejas
Data: 2009-04-22 00:12:54
As apie tavo greiti darant isvada ala "Durns tu." Ir cia jau ne prie ko tavo
aktyvaus vazinejimo stazas.

Pardavejas bande labai primityviai isdurt. Taip akivaizdziai, kad net man
megejui buvo matyt. Jei su manim normaliai kalbetu ir aiskintu, mol cia gi
ne motoroleris, o enduro mocas. As tokius argumentus suprasciau. O ne,
neverstas, neremontuotas, furistas apdauze bevezdamas, nieko kito nezinau.
Nei apie remontuota starteri, nei apie dauzta prieki, bla bla. Nors tuo
paciu aiskina koks specas. Nu ble...

Del telefono numerio - cia tamsta taip visada bendrauji? Kaip tada tamstos
konsultacijas reikes vertint?