Tema: Re: Gal kas ziurejot situos motociklus?
Autorius: Vejas
Data: 2009-04-21 22:53:06
Oh koks tu vel greitas... su isvadom.
Taigi bicas kniso prota, kad matai ideali bukle, neverstas, neremontuotas. O
mocas akivaizdziai vos ne visas perrinktas.
Dar pamirsau - grandine buvo trukus - galine sake suesta stipriai. Kame
priezastis grandines trukimo gali buti? Juk cia turbut ir moket reikia tai
padaryt.

As kazkaip mastau, kad teks vezhtis koki is fokietijos su serviso knygute,
koki ~9K km pralekusi, top zustand.

Koks tavo telefonas?

>>> http://auto.plius.lt/pirkejams/skelbimas?type=motociklai&id=89670
>>> http://auto.plius.lt/pirkejams/skelbimas?type=motociklai&id=88569