Tema: Re: Motociklo paieskos
Autorius: Nikonis
Data: 2013-05-26 23:41:21
Sveiki,
Taigi savaitgalį paėmiau Yamaha XJ900S diversion 97 metų.
Nutraukas galima pažiūrėti čia:
https://www.dropbox.com/sh/xgyvga5gvopi5w2/TEwfE2QWuW
Kolkas pravažiavau tik apie 150 km, tai įspūdžiai geri. MAN galios užtenka
per akis (kolkas), nesu iš tų kuriam reikia didelių greičių ir pan.
Įrengtos šildomos rankenos, yra kelioniniai krepšiai, pridėjo variklio
apsaugas - lankus ir originalų priekinį stiklą, nes dabar uždėtas
paaukštintas.
Žinoma daiktas ne naujas ir turi keleta trūkūmų:
Atvažiavus į Kauną pastebėjau, kad galinių stabdžių žarnelė leidžia stabdžių
skystį. Tiksliau ne šlangelė, o toks varžtas (prisegu paveiksliuką)
https://www.dropbox.com/s/lkubwd6m4dsemol/stabdziai.jpg
    Perkant tas nuotėkis nesimatė, o stabdžiai veikė gerai.... Kur geriausia
ieškoti žarnelės??? ar bent varžto. (ardomų motociklų Kaune lyg ir nėra).,
taip pat reikės ir galines kaladėles pakeisti.
    Nerodo kuro rodyklė, tiksliau kaip užeina palinguoja ir vėl nukrenta ant
nulio, tačiau kai bakas ištuštėjo, kuro lygio lemputė užsidegė. Pardavėjas
tikino, kad čia šito modelio liga ir jis į ją tiesiog nusipjovė...
    Kadangi motociklas iš UK tai jis neregistruotas.... reiks varyti
technikinę, kurioje labiausiai bijau dėl priekinės lempos. Privarius
motociklą prie sienos, lempos spindulys simetrinis, t.y. nekyla nei į kairę
nei į dešinę. Lempos stiklas taip pat simetrinės formos...