Tema: Re: Motociklo paieskos
Autorius: Egis
Data: 2013-05-19 18:07:45
pats pradejau vazinetis senuku Kawasaki VN750 (Vulcan). panasus kaip
Virago ir Shadow. kaip pradedanciojo motociklas labai saunus.
prisiminimai patys geriausi, taciau persedus ant sport turisto dabar net
pagalvoti negaleciau, kad keliauti tokiu mazu cioperiu. skyrtumas kaip
diena ir naktis, tiek motociklo svoris, ties sedesena, tiek vietos
dydziu keleiviui.
kelionems vistik rekomenduociau sport turista, pvz. Honda ST, Yamaha
FJR. esu daug geru atsiliepimu girdejes apie Honda VFR, taciau paciam
isbandyti neteko.
sekmes

            _
      |___/