Tema: Re: Motociklo paieskos
Autorius: Kantega
Data: 2013-05-21 20:20:13
Na, lygtai jau buvo minėtas šitas aspektas.
Man asmeniškai jis nubraukė visus čoperius.
Iš kitos gi pusės yra tekę matyt čoperistą, kurias specialiai išėmė sėdynę o vietoj jos prikniedijo rifliuotos aliuminio skardos gabalą.
Į klausimą ar ne per kieta išdidžiai, kaip ir dera čioperistui, atsakė "žinoma kad ne" :).
Aš nenorėčiau apdovanoti tokiais džiaugsmais savo subinės-nugaros sistemos, bet ... visokių gi žmonių yra... :P

>>> http://auto.plius.lt/skelbimai/yamaha-xj-sportinis-turistinis-2914044.html