Tema: Re: parduodu mopeda zx10r
Autorius: Korke
Data: 2012-02-01 21:08:10
Nu tai nexui ten matalint, kad tvoros baisios butu, vat vaziuoju sau rata
ant ~1:25, dvizoko irgi daugiau 10k nesuku ir man dafiga relakso ir
adrenalino, nors kaip pensininkas gal tame tarpe ten ir atrodau :), bet
kadangi i sporto meistrus netaikau tai... Nei ten parintis,kad kiekviena
rata kuo veliau sutabdyt posukiuose nei, kad vat ne tiksliausia trajektorija
pravaziavau posuki viena kita ar kazka... O praktika tikrai gera
kasdieniniam vazinejimui paskui :)