Tema: Re: parduodu mopeda zx10r
Autorius: Kostian
Data: 2012-01-31 22:54:45
nu rimtai :) bijau as ten vaziuoti blia :) tvoros arti, vartymosi zonu
mazai... kazkada buvau Saruna prikalbejes pamokyti tai net nesugebejau
nuvaziuoti po jo sutikimo, gal siaiis metais susitvarkysiu su situo dalyku
:)

o del kainos: nu ka as zinau- kai perku sako pigiai, kai parduodu- sako
brangiai :) bet kai kiti serivse sedi - as vazineju :) nu siaip pagal
autopliuso kainas tai vienas is pigesniu buvo lygtais?