Tema: Re: parduodu mopeda zx10r
Autorius: Korke
Data: 2012-01-30 15:14:42
Pasigedau aprasyme infos kiek kaciargoj smaugtas :)

as irgi esu dusliaros po sedyne "salininkas", bikoz simetrija, lengviau
prikisht letenas prie ratlankio, sakes, asies; paguldzius/nuvertus and
desinio sono nesugenda isvaizda dusliaros; Tik pas sitas kawas jau
mazumele pastorina vaizda kai sakot, pats tas pas cbr'u ar yamakakes r1
2005-2008 tas :)

P.S. tikiuosi thead'as bus kuklesnis nei pono paskutinis sales case'as
su opc :)